Pages

Followers

Tuesday, October 30, 2012

Amin Idris :)


Assalammualaikum. Okay, tiba tiba rasa rindu pulak dekat Amin Idris. hihih. kenal tak diaaa? okay, aku ingat lagi, one month before PMR rasanya, dia mai maktab, ada ceramah macamtu lah untuk form 3 and form 5 but in different day. okay, memang best gilaaaaaaaa. dia sporting gilaaaa. macam macam dia cakap, macam macam video dia tunjuk video kat kami, ada games lah and macam macam lagii. memang enjoy sangat sangat. dahlah handsome hikhik. lepas dah habis semua tuu, kami amik gambaq, memang semua pakat berebut nak berdiri sebelah dia lah kannn. hahah. aku lari kottt. at last dapat jugak berdiri dekat dengan diaa. memang aku ketaq weii. seriously. hahah. taktau kenapaa. seronok sangat. then, amik signature diaa. i still keep it. he wrote, "THINK LIKE A CHAMPION" wahhh, serious syok gilaa. time dia nak balik, memang aku sedih gila lah kan. but, seriously, lepas lepas tu memang aku bersemangat gila nak belajaq. thank you , AMIN IDRIS. we love you :)


I miss this moment, seriously I do :'(


1 comment:

  1. I miss all of you too. All the best and success in your life k

    ReplyDelete