Pages

Followers

Thursday, November 1, 2012

Being bored .


Assalammualaikum. Oh yaa, pejam celik pejam celik dah seminggu lebihh sikit lah aku dah ada dekat rumah hahah. ayat apa lah aku guna kan. rasa sat jaaa. okay, hurmm bored out of skull. lol. okay, dekat rumah takda sapaa. abah kerja, kakak kerja, angah dengan haikal sekolah.so, tinggal lah aku dengan mama ja dekat rumah. dekat rumah, bangun ja makan, mandi, online, dengaq lagu, tengok tv, texting, solat, makan lagiii, tidoq. hahah. kerja makan ja kan. lepastu menghadap laptop balik. baca novel pulak. asyik ulang benda yang sama ja. boring lah kan. dulu, lepas habis PMR jaa, memang tak sabaq sabaq nak balik rumahh, penat migty lah apaaa. bila dah balik boring pulak. tapi best lah, kami cuti awaii. dahla cuti dua bulan lebihh. lamaa lamaa. cuti awaii dari budak budak kementerian. haa, harini baqu aku sedaq yang sepanjang aku belajaq dekat mrsm kubang pasu, aku tak pernah cakap dengan sorang budak batch aku lah kan, nama dia IZZAT HAKIMY ISMAIL. aku tak pernah cakap dengan diaa. serious. yalahh, budak pandai broo. segan lah kan. dia nii kawan dengan yot pa semua, aku takutt. hihi. depa ganasss. haaa , mata jat besaq ohh, macam mata akuu, bolatttttttt O.O hahah. okay okay, result PMR keluaq hujung bulan dua belasss. gila ketaq. Ya Allah, semoga 4th batch 100% 8A. Amin :') Hihih. K lah, taktau nak tulis apa dahh. Bye :D


The handsome. Hikhik :D


Ni lahh diaa, Izzat Hakimy Ismail. Candid. Kalau dia "jege" mataa, memang besaq. Kan jat? 0.O


No comments:

Post a Comment