Pages

Followers

Thursday, November 1, 2012

Alhamdulillah .


Assalammualaikum. Heyya! Okay then, aku sekarang dah single. Alhamdulillah, and I'm happy about it. Bila difikir fikirkan balikk, macam buang masa ja bercouple ni kan? Orang selalu cakap, couple lah berapa lama pun, tapi kalau takda jodoh tu, takda jodoh jugak lah kan. kalau ada jodoh tu, tak kemana lah. No worries. Semua orang dalam dunia nii Allah SWT dah tentukan pasangannya. ehh sapa lah pasangan aku kan. *wondering* hikhik. gatainya. okay, hmm aku takmau couple dah lepasni. eh boleh ka? insyaAllah, I'll try. Guess what, I'm so happy with my life now. Seriously, I do. I'm free. bukan maksud aku ex aku kongkong aku, tapii seronok lah kan bila dah tak couple. bebas. aku pun tak suka dikongkong. sekarang, aku kawan dengan semua orang. aku sayang semua orang. hikhik. best kan. aku dapat kawan kawan baruu. okay then, aku akan try untuk tak couple dah, insyaAllah. aku ingat lagii, Teacher Yanti cakap, kalau nak kahwin umuq 25, takkan nak tunggu lagii sepuluh tahun? tak jemu ka? hahah. yalah, betoi jugak kan? mesti lama lama muak jugak hihi. so, lebih baik kawan ja. ha, belajaq dulu. ya Allah, tahun depan aku dah form four. sekejap ja rasa kan, dah nak masuk upper form. kalau result PMR bagus, boleh lah stay dekat mrsm kubang pasu lagii. kalau nak pi pkp, rasanya takdapat sebab exam ukkm tu susah. but, i keep prayin' supaya aku dapat, insyaAllah. form four nak belajaq betoi betoi, jangan lah jadi macam form one dulu, banyak main main ja, yalah tak matang lagii. naik form four, perlu ada matlamat yang jelas. remember, try to achieve your goals. kalau lah dapat pergi oversea nanti, ya Allah, bersyukurnya. Ha time tuu baqu lah boleh couple. eh yakaa? hm boleh jugak noh. dapat lah suami yang berpelajaran, yang baik, yang dapat bimbing aku, InsyaAllah. keep prying to Allah :') but the most important is, jangan couple dah, please izzaaaaaaaaaa. kalau setakat nak suka suka tak apaa, kawan jalah, tapi jangan lah couple, focus on your goals. aku ni muda lagii. *angkat kening* hikhik. betoi lah kan, baqu lima belas tahun, masih panjang perjalanan hidup. tapi, aku harap sangat aku boleh stay dalam sistem mrsm. please ya Allah, kalau stay dalam mrsm, future lebih cerahh. takmau lah dok sekolah kementerian :( yalah, aku nii takda lah pandai macam kawan kawan lainn, insyaAllah, lapan A. Amin :') Ingat, your goals. try to achieve it. InsyaAllah, Allah SWT will help you. Keep praying. 


 Ya Allah, please forgive all my sins. Please help me with this. Please give me a brighter future. I need you to guide me. I hope, I'll be a good person, one day. And hopefully I can stay in Jannah, one day. Amin :')

No comments:

Post a Comment